Raf lives in a shabby suburb of London with his unemployed and permanently drunk father Mario. Motorbike riding is everything for him, and he uses every free minute he gets to tinker with his bike, Raf is quite convinced he will win the world championship one day. His best friend Ruben is crazy about bikes too, and has the prettiest girl in the gang as his girlfriend, Savannah, with whom Raf is secretly in love...