The knight Tristan and the beautiful princess Isolde meet and fall in love with each other in an enchanted world. Although the jealous Baron Ganelon and his dastardly plans threaten their relationship, they manage to overcome all obstacles in their path with the help of their friends Puck, an eccentric forest spirit, and Teazle, a fairy.