Madame de Souza is worried about her young nephew, Champion. Nothing interests him and he’s bored to death. One day, she discovers a pile of photos of the Tour de France and various cycling champions that he’s been hiding. She then buys him a bike and gets him training to be the future winner of the cycling race. It's a bad move, for her nephew becomes the prey of the French mafia.