Amelle and Noom are two young thirty-year-olds with nothing in common, whom fate will bring together. SHE is serious, dynamic, manages a Starbucks. HE is smart, a dilettante, and an apprentice comedian. Both have suffered in love and have sworn that they won't get caught again. But what can you do when, despite everything, opposites attract? A game of seduction hence settles into place - to our great amusement. But things aren't as rosy as all that when families, friends, and colleagues interfere, wars are declared, quarrels break out. Caught between the roots of their education and the flames of their passion, what side will they choose? Will love conquer all?