Our modern life is largely designed by engineers. They like to invent and structure things and they are more at ease with figures and natural science than in relations with opposite sex. Atanas, a Bulgarian computer engineer claims to have hacked love, but can he help lonely and shy engineers find real love and real happiness? As he is trying to develop a scientific formula for the finding of a perfect wife, he uses other engineers as his guinea pigs; lectures them his ideas and sends them out to test them in the real world. He guides with them with wireless during their set up meetings with potential candidates: beautiful young women. Are the rules of attraction, sex and love scientific and if they are, do we really want to know them?