In the rundown resort of Sukhumi (the capital of Abkhazia, a republic separated from Georgia and controlled by Russia) the local sports minister decides to prop up the prestige of the country which is not recognised by most states. To this end, he organised world championships in domino. A peek into his private life reveals that his marriage with a much younger Russian opera singer is not paved with roses and cultural differences make themselves felt.