Young Argentine Lucas arrives in a small Belgian town to visit gay bakery owner Henry, who fell in love with him over the internet; Lucas strutted his erotic stuff online in the hope of securing a better future for himself. Henry buys him a plane ticket to Europe, expecting that, in return, Lucas will not only share his bed but also help out at the bakery. However, their ideas about living together differ greatly. On top of that, Lucas gets to know a Canadian woman named Audrey and her son Jeff.