Nais, Jean and Jackee are 20. In three weeks, they will graduate from their acting school in Paris. Jean is about to pass an audition with an important film director, and tries do find a meaning for his life. Jackee is getting ready to pass the entrance exam for an American school, a career in the US being its best shot as a black actor. As she feels unable to make plans for the future, Nais lets herself be carried by frivolity and burns her candle at both ends. In a world plagued by insecurity, where dreaming has become a subversive act, Nais, Jean and Jackee will have to face the reality of their desires, each one in their own way.