Ariane, a young French violinist, accepts Christen's passionate marriage proposal. Christen is an irresistible conductor. There's one little hitch: Ariane is already just a little bit... married to Nino, an Italian teacher, with a fiery temperament. They've been separated for two years. She manages to convince him to come to Paris so they can divorce in exactly 8 days. But their journey together in the city of love turns out to be eventful than expected.