2020, the whole world is subjected to a dictatorship. Paris and all the capitals of the world are under the thumb of a former army general who's colonized all the continents in order to take power. His only ambition: to destroy the planet and humanity. To do so, he forces leading scientists to develop destructive substances. Due to the effect of one these gases, the world has lost its colors, people can only see in black and white. They can no longer sleep... Night no longer exists... There are only days in which people try to live and to sleep... But this is only the beginning... This was made as part of the training course undertaken by eleven actors, from 2012 to 2013, at the Côté Cour drama school.