One story, three angles. In three chapters the debuting director gradually pieces together her narrative, revealing the tragic situation in which a family of three finds itself as the result of an accident. The nonlinear thread of the drama cleverly keeps the viewer in a state of tension, heightened by shots that are almost claustrophobic.