It’s 1984 and pleaure-seeking vampire Zano arrives in Athens. The party’s in full flow and things look promising but, as the evening wears on, Zano finds himself involved in an elaborate plot and ultimately has to make a tough decision: whether to compromise his ideals or risk his life. Using elements of steampunk in its artistic stylisation, the film could be taken as both a bizarre game or a scathing commentary on the situation in contemporary Greece.