In a tragic car accident, Lilli’s mother and Paul’s wife are killed. Little Lilli, her father Frank and his friend Paul survive. Thirteen years later, Lilli is a teenager and the two men scrape a living together by working as barmen and bouncers in a strip club. The disaster unfolds when Lilli seduces Paul and gets pregnant.