A small village where all change seems impossible. Three stories spelled out by sounds and noises. Cesare, a wanna-be electronic musician, is inspired by the sounds that he records around town and that he turns into music. Giovanni works night shifts at the local hotel but cannot get any sleep during the day because of all the noises surrounding him. Carosina, oppressed by the harsh voice of her dead father, will have to go through a strange ritual to free herself. Climate, uncertain and whimsical, becomes the mirror of a world suspended between a past that isn’t there anymore and a future that is yet to come.