Set to the music of popular hit songs from the 1980s. A beautiful coastal village, present day Italy. After a whirlwind romance, Maddie is preparing to marry gorgeous Italian Raf, and has invited her sister Taylor to the wedding. Unbeknownst to Maddie, however, Raf is Taylor's ex-holiday flame, and the love of her life...