Álex, 37 years old, is an attractive, intelligent, brilliant and successful advertising exec who’s anxious to gain emotional stability. Yet when he proposes to his girlfriend, he gets rejected. Unable to get over the blow, his seemingly idyllic life starts to fall apart. And then suddenly, without warning and like a gale force wind, Niki stumbles into his path. Álex is not only seduced by this 17-year old student, he falls in love and sees his life turn upside down.