Pensioners, lawyers, married couples and teenagers are all customers at the Angel Love Hotel in Osaka Japan. With unprecedented access into one of the most private and anonymous spaces in Japanese society, this film follows the love hotel's struggling manager and staff as the try to keep their hotel running, as well as revealing the intimate and private lives of the customers who visit.