Both larger-than-life and utterly down to earth, museum expert Ignasi Millet is introduced showing off his comically vast arsenal of prescription drugs. In a series of sparkling, rapid-fire conversations with close friends and immediate family, he examines his relationship with his parents – both of them renowned painters – as well as fatherhood, his fluidly gay identity, and his 14-year relationship with the mother of his two grown sons. He shares his provocative thoughts on art, religion, sex, Catalan independence and much more. It’s all intercut with playful footage of Ignasi trying on clothes and shopping for sex toys, as well as a matter-of-fact visit to an HIV clinic.