A story of young people now - full of excitement, frustration, lust, and sadness. The film follows four young people who flee from London and set up in a polyamorous commune in the country, choosing total isolation as a form of emotional, intellectual, and political hiding place. Strange rules and rituals help to loosen their inhibitions as, fighting cynicism and ghosts from the past, they move towards a deeply unconventional joy.