Based on a true story. Massage salon business, which Ann is running with her best friend Vicky, is not going anywhere. It was a last resort to help her financial troubles. Loans, debts and bills are direly overdue. Even her good friend, loan shark Zi, is losing patience. Not ready to step into 'happy endings' with her massage services robbing the bank seems like if not the only but for sure very pragmatic solution. Especially since Sam, third in a trio of best friends, is branch assistant manager. Shortly after the first robbery Ann, Vicky and Sam realize that even more money is needed to make life better. As if the the monetary is the only problem to be resolved.