Do you like football? The theater? You've understood everything then. Performing Molière on a football pitch, here's a revolutionary concept that Lorànt Deutsch proposes to our hero, Fred, a frustrated director who dreams of writing a play. Meanwhile, he interviews footballers, each more conventional and dull than the last, for sports channels. His love life is barely more satisfying. He goes from one-night stand to one-night stand, rejecting any attachment. His daily life is a desultory blur - until the day that Fleur, more a friend than a conquest, tells him she's pregnant and the baby is his. He imagined himself as a producer, director or a television host, but never as a father...