This fable is about an orgre who wants to get rid of his wife because of her vegetarian cooking. He wants to marry a young lady that he has imprisoned in a chapel. While two children being held captive by the ogre wait to be eaten, two knights set off in their own separate directions with the intention of fighting the ogre.