Domenico and Fabrizio organize one last weekend bash by the sea with a group of friends. But Domenico is forced to bring an unwanted guest along, his “deadhead” cousin Guido. A tragic accident will force him and all the other kids of the group to face the responsibilities of the choices they had made in the course of their young lives.