The small Belgian town of Genappe revolves around its sugar factory. Rotting beets in the town's surrounding drainage system attract migratory birds.
The quiet routine of Blanche's family is upset when her young son disappears. Blanche feels she has lost everything. The tragic event and its consequences is treated with dream-like touches as Blanche fights to rebuild her life and to recover the essential...