Three who do not know one another, share the same dream. Olivia is married to a paraplegic. She has two secrets: a passion for art and a daughter whom Olivia abandoned right after giving birth. Natalia is an up and coming photo-journalist who decides to find out what happened to a woman she photographed. Catherine is a world-famous cello player who leaves her family to search for her father.