The entire family is at the local cattle show to help Uncle Sofus from Australia win the prestigious milking-competition. But it's a lot of hard work, especially when the cow won't deliver milk and Uncle Sofus turns out to be a mean and demanding man who might need to learn a little bit about how to behave in a real family.