The three friends Thomas, Andreas and Niels are once again united in The Reunion 2. Thomas is finally getting married, and Andreas has arranged the bachelor party of the century... he thinks. But a shocking death during Thomas' bachelor party sends the three friends off on an unforgettable trip to a funeral; they probably won't be forgiven for. Speed-dating, infidelity and near death experiences put their relationship on a serious test. The question is whether the three friends will survive the trip and the funeral - and will they make it home in time for Thomas' wedding.