In a desperate bid to save his mother from a crippling alcohol addiction and reunite his broken family, John, a young taxi driver on the fringes of the criminal underworld is forced to take a job which will see him pushed further into Dublin’s dark underbelly. But will he be prepared to act when the time comes, knowing that whatever he decides to do, his and his family’s lives will be changed forever?