Celebrations in Neustadt: young Bibi Blocksberg's pontaneous outburst of witchcraft caused a sudden rainstorm and saved two children from a fiery death. Mother Barbara, a witch to the very core, is as proud of her daughter as any mother could be. But overworked, and stressed out, father Bernhard is less than impressed by his offspring's supernatural escapades.