Deaf mute Sergey enters a specialized boarding school for deaf-and-dumb. In this new place, he needs to find his way through the hierarchy of the school's network dealing with crime and prostitution, The Tribe. By taking part of several robberies, he gets propelled higher into the organization. Then he meets one of the Chief's concubines Anna, and unwillingly breaks all the unwritten rules of the tribe.