In a busy train station, behind the opening doors of an elevator stands a woman. Forty years old, she is leaning against one of its side. The moment the passengers are about to enter the elevator, she pushes them away. She panics. They argue. Cora, a young psychology student takes her defence. Finally, the panicking woman is arrested by the police. No identity, silent, she stands like "off the world ".