The story of Claire, a ten-year-old girl who since she was four has lived in the care of Virginia, a well-to-do woman who can’t have children. But when Sara, the natural mother, manages to recover from her multiple drug addictions, the judge returns her parental right and she picks up Claire, in a borrowed car with a surprise inside, to head off from Madrid to Marseille so that her daughter can meet her father. On the way, as readers will have probably guessed, mother and daughter will gradually get to know each other, and the showdown between the two women who love Claire so dearly will become more dramatic.