This feature documentary confronts two forms of human existence. Polish illegal immigrant Ewa is desperately searching for work in order to secure a better life for herself and her 8-year-old daughter. Estate agent Marold, on the other hand, is seeking a way out of his solitude by indulging in strange sexual practices. Destiny brings them together.