Belgium, of all places! What is there supposed to be – apart from French fries and chocolates? But it is Hannes and his wife Kiki’s turn to decide on the destination of their annual bike trip with their closest friends. So the group sets out full of the spirit of adventure. What counts, after all, is spending some time together. It is only once they are on their way that their friends learn that Hannes is suffering from an incurable disease. Initially, the group is shocked and at a loss, but then they turn their trip into a wild and unique tour. Through Hannes, they realize how precious life really is, celebrating it like never before...