Sami, a laid-back songwriter, is shocked when Julia, a brilliant lawyer with whom he’s been living for the last four years, decides to put their relationship on hold. Coached by his old friend Fernand, an alcoholic country musician living in a nursing home for the elderly, he tries to achieve the impossible to prove to her she’s the only woman for him.