Feeling disenchanted with life after retirement, Mitch, a brassy former surgeon, convinces reluctant Colin, his ex-brother-in-law, to holiday with him in Iceland. The pair sets off through Reykjavik ice bars, trendy spas and adventurous restaurants in an attempt to reclaim their youth, but in Iceland’s vast and haunting landscapes they quickly discover that you can’t escape yourself, no matter how far you travel.