Maria is running away on the highway. She is alone in her roaring SUV. Behind her, fire and a case full of money. In front of her, the hopeless vastness of the motorway. Her crazy, accelerating course will stop at nothing. Only a day before she was a caring mother, a loving wife, a responsible daughter. Today she has gone rogue: she is determined to sweep away everything she has ever cared for.