During the day, Ras is a construction worker, but every night, after work, he sprays graffitis on his neighborhood walls in east Cali, Colombia. Since he hasn’t slept for a long time, Ras starts to daydream. When he steals several cans of paint to finish a huge mural, he is fired from his job. Without a dime, he sets off on a journey across the city to find Calvin, another graffiti artist, who has studied fine art and is having issues since his parents’ divorce.