A dreamlike journey seen through the eyes of a trans-human as well as a kino-symphony of voices from the multiple personas of Fernando Pessoa, Lisbon Revisited shows alternative ways of looking at and hearing the city. Celebrating its greatest phantom and confronting his ambiguous and pervasive sexuality, the film is spoken in the three languages in which Pessoa wrote, Portuguese, English and French.