A teenager seduced is by a man in front of her school, and then kidnapped by him. He starts to tell her strange stories about young people who were transformed into animals after having met him. The teenager is not afraid of his stories. On the contrary, she finds them quite amusing and, out of curiosity, ends up gradually entering a world of legends where the boundary between mortals and gods no longer exists.