Michel and Hélèn Aubertin form a perfect couple. Michel is an ambitious notary and Hélèn splits her time between charity work and raising their son. There is nothing unusual about them apart from the fact that Michel has a dark secret: every weekend, he goes to Les Épicéas, his house in the Vosges forest, and turns into Mylène.