Gioia is a gypsy girl. She lives with her family in Turin. Her father, Armando, is anguished because his 18-year-old daughter is still unmarried and acts like a gagè, a non-gypsy. For the gypsy community Gioia is a gagè, and for Italians she remains only a gypsy. She was born in Turin but, for bureaucratic reasons, she can not get Italian citizenship. Gioia is doubly marginalized and her life is without prospects. Her only confidant is Morena, a little girl with Italian parents, who enjoys the freedom of the gagè. Morena persuades Gioia to participate to a casting for a commercial. On the set, Gioia discovers a world which can give her anything she is looking for. She finally has a dream: she wants to become a director! Gioia, driven by Morena, turns to Alessandro, the mechanic of the district, who will become her friend, confidant and mentor.