On the shores of Lake Geneva lies the small Swiss town of Vevey. It’s the end of the seventies. On his release from prison Eddy—a 40-year-old Belgian small time crook— is met by his friend, Osman. They have made a deal: Osman will let Eddy stay in his shed and in exchange, Eddy will take care of his 7-year-old daughter Samira while her mother is in the hospital. It’s the Christmas season, but their shared, grinding poverty has made Eddy quite bitter. Then Charlie Chaplin’s death is announced on the television, as well as the true extent of his fabulous wealth. Eddy starts daydreaming... and comes up with a crazy idea: what if he stole the actor’s corpse and demanded a ransom from the family?