Gerry Schartl, car seller in Vienna, is looking forward to a dream-holiday in an all inclusive club with his wife and daughter. Because of dubious hints of his boss, the loss of his luggage, family disputes and last but not least the pompous mentality of the Krauts the holiday-dream soon turns into a nightmare.