A family whose son was executed in the genocide, aka the Indonesian Killings, having been accused of being a communist. Through the filmmakers’ work, the documentary discovers how he was murdered and unveils the identities of the men who were responsible. Their youngest son, now an adult, vows to confront the people who took the life of his brother, asking how he can raise his children in a society where survivors are terrorised into silence.