Ignacio Jurado, aka El Mikado, is a waiter at the Café Ofelia. He's a loner who collects pornographic photos. The daily monotony of his existence comes to a sudden end when he meets a prostitute called Lola, a wild Spanish woman with self-destructive tendencies, and they begin an S&M relationship.