In the heat of the summer. A lonesome house in the countryside between woods and corn fields. Nine-year-old twin brothers are waiting for their mother. When she comes home, bandaged after cosmetic surgery, nothing is like before. The children start to doubt that this woman is actually their mother. It emerges an existential struggle for identity and fundamental trust.