While you sleep soundly in your bed, the night lepers lord the streets of New York City, lusting after the highest high. Harley “homeless” Holmes is their patron saint, caught in the throws of perpetual extremes. On one corner, her malevolent lover demands a bloodletting. On another, a dope dealer kindly offers her free transfusions. How much ebb and flow can a young heart take before bursting into oblivion? The film is based on the real-life stories of Arielle Holmes documented in her forthcoming memoir Mad Love in New York City.