In the Spring of 1988 a wild boy is found deep in the Bosnian mountains living amongst wolves. He is randomly given the name Haris and sent to an orphanage in Belgrade to be taken care of by Ilke. He becomes inseparable with another boy Žika and slowly starts to show progress. In 1992, after he became a fairly socialised young man, local authorities force him to go back to war torn Bosnia.