Luis is desperate to fulfill his terminally ill daughter's last wish: to own the prohibitively expensive "Magical Girl Yukiko" dress from her favourite Japanese cartoon. Unemployed, with no prospects, and blinded with grief, Luis turns to extortion when he crosses paths with the beautiful, mentally disturbed Bárbara. Her marriage threatened by the blackmail, Barbara reluctantly complies with his scheme, even as it sends her spiralling into a world of danger and degradation. Seeking revenge on Luis, she turns for help to the only person who truly knows how damaged she is: retired math teacher Damián, who has dark secrets of his own. The trio descends into an infernal cycle of deception and double-crosses, in which the struggle between reason and instinct plays out to nerve-jangling effect.